
Case
Dette område indeholder to forskellige betydninger af eTwinning-pris:
Der er mange gode eksempler fra den sidste kategori, som du kan blive inspireret af. Se eksemplerne ved at klikke på menuen eTwinning-pris.
Formål med den danske eTwinningpris, “Bedst i eTwinning”
Vi ønsker med kåring af “Bedst i eTwinning” at fejre nogle af de projekter og samarbejder, der i det relevante år var med til at sikre, at elever og studerende i Danmark gjorde sig interkulturelle erfaringer og oplevede autentiske læringssituationer gennem europæiske samarbejder.
Kriterier for udvælgelse af projekt-kandidater
“Folk Dance” af Christian Stanley Plovgaard - Vemmelev Skole, Slagelse
“Regional Gastronomy, Tourism and Environmental sustainability in cooperation with local businesses using a digital framework” af Torben Stolten Thomsen og Martin Hejlesen - Hansenberg erhvervsskole, Kolding.
“Progression in 2022 - gender & sexuality” af Marie Louise Petersen - Hvidovre Ungdomsskole, Hvidovre
“Councils Matter!” af Mette Præstiin Brandt - Gladsaxe Gymnasium, Gladsaxe
“Unicef-puppen auf Europareise” af Merete Petersen - Greve Privatskole, Greve
“Twinnie goes wild - with the digital world” af Klaus Krucov Jensen - Daginstitution Nygaardsvej, Esbjerg
“Crafts traditions and youth education” af Line Vetter - Rosendalskolen, Hobro
“Fabricators of the truth” af Josefine Boutrup, Høng Efterskole, Høng
“CO-Make - Computational thinking in early childhood education” af Vibeke Vedsted Andersen, Middelfart Kommune sammen med Båring Børneunivers og Gelsted skole.
Case
Case
Case
Case
Case
Case
Case
Case