Support på eTwinning
På den nye eTwinning ESEP er supporten afhængig af din status på eTwinning. Se herunder, hvordan supporten er for:
- Hvis du ikke er eTwinning-bruger
- Hvis du er eTwinning-bruger
- Hvis du er eTwinning-bruger med TwinSpace
Support for nye brugere
Er du i tvivl om hvordan du kommer i gang med eTwinning, hvordan du får dit projekt registreret, hvordan du finder partnere til dig projekt eller har du måske glemt dit kodeord?
Se menupunktet "Sådan registrerer du dig på eTwinning"
Du kan også gå direkte til support på eTwinning ESEP via dette link
Billedet herunder viser startsiden, som opdateres løbende.

Support til eTwinning-brugere
Når du er oprettet på eTwinning, har du mulighed for at få support til forskellige af funktionerne i eTwinning. Der er flere indgange til "Support". Det nemmeste er at klikke på menupunktet "Support", efter du er logget ind.

Når du har trykket på ”Support” bliver du ført videre til denne sider, der fortæller dig om forskellige muligheder på eTwinning-platformen. Siden opdateres løbende.

Support for eTwinning-brugere, der har et TwinSpace
I det nye eTwinning ESEP er der et specielt support-område for de eTwinning-brugere, der har et TwinSpace og som har brug for support på dette.
Log ind på eTwinning ESEP, åben dit TwinSpace, og vælg "Support" i menulinjen.
Siden opdateres løbende.

Fik du ikke svar på det du søgte? Kontakt din Nationale Support Service på eTwinning@stukuvm.dk