Teachers as Researchers – Improving Classroom Practice through Action Research
© eTwinning DK

Teachers as Researchers – Improving Classroom Practice through Action Research

EU Academy udbyder dette online kursus fra 22. september. Du bestemmer selv, hvornår du vil afslutte det.

Hvornår

22-09-2022 - 08:00

Kursusdetaljer

Dette selvstudiemodul er for dig, hvis du ønsker at gå i gang med en revidering af din undervisningspraksis, innovere din praksis og analysere effekterne af din innovation.

Hvis dette gælder for dig, kan dette modul hjælpe dig med at blive fortrolig med aktionsforskning, en systematisk undersøgelsesproces i en selvidentificeret undervisningsudfordring for bedre at forstå dens komplekse dynamik og udvikle effektive strategier til at løse udfordringen. Dette modul giver dig en oversigt over de forskellige trin i aktionsforskningsprocessen og giver dig et stillads til at udvikle din egen aktionsforskningsplan.

I 2022 piloterede School Education Gateway Teacher Academy og eTwinning et udvidet format af dette modul med 50 deltagere for at udforske de udfordringer, lærere står over for, når de implementerer aktionsforskning i deres klasseværelser og for at støtte dem på en mere personlig måde til at anvende aktionsforskning i praksis. Dette selvstudiemodul er baseret på erfaringerne fra dette kursus og bygger på arbejdet fra de 50 pilotlærere, der implementerede aktionsforskning på deres skoler.

Se link vedr. yderligere information og registrering herunder. Vær opmærksom på, at du skal have EU Login for at tilmelde dig og deltage. Altså samme type brugerkonto, som bruges på den nye European School Education Platform (ESEP), som også giver adgang til det nye eTwinning. Har du endnu ikke EU Login, kan du brugeroprette dig her: https://school-education.ec.europa.eu/da

eTwinning
eTwinning